Kad shvatiš da si alergičan to je samo vrh ledenog brega....

    Pre jedno 25 godina desilo mi se da sam se otrovala ribajući kupatilo jednim veoma reklamiranim sredstvom u to vreme. Kad sam sagorela svoju sluzokožu i sebi definitivno napravila doživotni problem  jer sad  alergiju može da mi izazove bilo šta i u bilo kom trenutku a reakcija je da samo počnem da otičem, rešila sam da ću iz svoje kuće da izbacim svu hemiju koju sam u mogućnosti da izbacim a da to ne ugrožava naše normalno bitisanje.


    Dugo posle toga nisam mogla da nadjem sebi deterdžent za sudove jer mi je i sam miris izazivao oticanje, prašak za veš, omekšivač, šamponi, kupke, o sredstvima za održavanje higijene u kući da i ne govorim . Onda sam slučajno od sestre saznala za našu domaću firmu koja pravi hemiju za kuću bez hemikalija. Probala i bio je to pogodak. Konačno nešto što mogu da koristim. Onda je vremenom počela da mi smeta i hrana. Zamislite da jedete pecivo I odjednom počinje da vas svrbi nos, osetite da vam otiču usta, jezik, grlo I polako se spušta sve niže. Dešavalo mi se često, dok nisam ukapirala da mi smetaju aditivi koje stavljaju u peciva a zamislite moju zabezeknutost kad sam otkrila šta sve aditivi mogu da izazovu. Sad mi je jasno zašto mi se to dešavalo.

    Moj organizam je postao preosetljiv na otrove, čak sam I mleko prestala skoro da pijem, ali jogurt, sir I pavlaku mogu. Mleko mi smeta pa ga jako retko pijem dok ostale mlečne proizvode mogu neograničeno da koristim. O čemu se radi nemam pojma. Afera  sa aflatoksinom u mleku mi je bila smešna, mada kad bolje razmislim možda je to stvarno toliko strašno ali šta je sa pavlakom, sirom I ostalim mlečnim proizvodima, zar se oni ne dobijaju od istog mleka ili se u mleko sipaju neki posebni dodaci kad mu se duša izvadi?

     Onda shvatim da ne  mogu da jedem ni grickalice, kikiriki, semenke, čokoladice, razne keksiće, bombone. Postoje vrste koje mi ne smetaju I one koje mi smetaju. Tako u mojoj agoniji dolazimo do toga da naprasno prestajem da pušim, dobijam alergiju na alcohol, počinje I kafa da mi smeta I jednog dana dolazim do novina u kojima je čitav spisak aditiva I šta ti dodaci izazivaju kod ljudi.Verujte mi da svaki izaziva neku vrstu kancera I onda pri kraju šok (!) Veštački zaslađivač aspartam ili E951 imate na svim slatkišima jako malo ih ima gde ga ne koriste. Otrov koji može da ubije u količini jedne kafene kašičice!!! i sve to konzumiramo kroz rzme vrste hrane. Aspartam konkretno se dobija od izmeta Ešerihije Coli ,ali o tome ćemo u nekom od sledećih blogova. I tako saznam zašto se moje telo buni.

     Kad sam otišla kod lekara I tražila da proverim komletnu laboratoriju jer nisam odavno, doktorka me pitala: "A zbog čega?" Rekoh joj da jednostavno imam potrebu da se iskontrolišem I da ponekad otičem. Odgovor je naravno bio da kad završim laboratoriju verovatno idem kod interniste I da snimim bubrege .Šta će žena ne zna da je kod mene sve to u redu. Donesem rezultate za malo anemična I fale mi proteini.w  Ja se ufrkisala zbog tih proteina a ona me pita da li jedem meso. Bože pa moja mama kaže da se ne mučim u kuhinji jer je bolje da izadjem u dvorište I pasem travu. Svaki moj obrok izgleda ovako ako ima mesa onda ima bar 2 vrste priloga I salata. Moj tanjir je sa najmanjim parčetom mesa, gomilom salata I priloga ili totalno bez mesa. I naravno pojedem svu salatu moraju da mi otimaju. Žena pomislila da ne jedem meso zbog vere ili šta već a ja jednostavno ne volim meso. Imam povremeno napade da mi se jede ali je to retko isto kao I sa čokoladom jednom u mesec dana. Čokolada pre menstruacije a meso posle ostalo je trava na razne načine uz dodatak mesa ili bez njega. Tako da sad moram da jedem sve što je crveno I zeleno ( a verovatno da kakim žuto !!!) pa da budem živi semafor, ali ako je tako rekla onda ok.To mi bar nije teško pošto meso može da se zameni jajima I mlečnim proizvodima (jeeeeeeeeeeeej), ono što volim, sad imam I zvaničnu potvrdu  da to moram da jedem. No kako sam krenula preći ću iz ovog nekog povremenog mesoždera u vegeterijanca a ako krenem ozbiljnije možda postanem I vegan. Ne bi mi smetalo al to da ostavimo budućnosti.

     Moja deca jako retko jedu grickalice, ali kad ih jedu obavezno se posle žale na neko grebanje u grlu ili na grozan čudan ukus u ustima, svrbi ih nos, imaju slične simpotome kao ja pa ih I same izbegavaju. Trebalo bi da ih vidite kako polude posle I najmanje čokoladice kuća se pretvara u cirkus najmanje 2 h. Ali dobro živimo tu gde živimo I ne mogu baš sve da im branim ali im ukazujem na loše stvari, biraju same I uglavnom je to slično. Starija čak nosi sa sobom spisak aditiva koji nisu štetni, kupovina sa njom je urnebesna tako da nas suprug ostavi I ode na drugu stranu dok mi izaberemo šta ćemo da kupimo. Počela sam da pravim neku hemiju koju koristim u kući tako da sam prestala da trošim pare na razne stvari, sad mi jedna stvar koristi i za kuhinju i za kupatilo, ribanje podova I sl.


 Saznaćete sve ovde .



                                                                          Priroda na prvom mestu !

Коментари

Популарни постови са овог блога

Hrana kao alergen

Velika, mala pomoć kod alergija